söndag 7 juni 2009

Glamour

.....Vet inte om jag är tidningen Glamours målgrupp egentligen men någonstans så tyckte de väl att jag behövde lite Glamour i vardagen. Har fått en gratisprenumeration av dem. Man tackar och bockar!

Känner mig verkligen inte lyxig och fräsch just nu. Full av resdamm och med samma gamla kläder som de senaste dagarna. Ja jag vet man riskerar verkligen att sunka ihop när man har fått barn. Iofs så kunde jag konsten att sunka mig innan jag fick barn också. Har det något med att göra att man är gammal stalltjej kanske?

I morgon blir lyxen att få sova några minuter längre då eleverna ska ha friluftsdag och jag ska vara väsk-åsna. Alla väskor ska transporteras från punkt A till punkt B medan eleverna simmar, cyklar och springer tills de spyr;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå gratisprenumeration?! Hur får man sånt??

Linköpingsfröken sa...

Tala om ifall den är läsvärd.
De har ju lagt ner min favvotidning "hennes" förra månaden och jag vill ha en bra tidning i min brevlåda.
Blev erbjuden "amelia" för den resterande prenumerationen som var kvar, men jag gillar inte den. Amelia är värdelös!!

Sara sa...

anna: Jag bara fick den, antagligen för att jag skällde ut dem på Amelia för att den är kass och att uppsägningen aldrig fungerar...........

sabine: håller med amelia är kass