måndag 21 september 2009

Mördarcaféet?


På Café Slussvaktar´n jobbade jag under fyra somrar när jag var yngre.........Riktigt roligt och fartfyllt jobb där det alltid hände massa kul! Eftersom jag jobbade med kvällar och helger så var det ofta livemusik och många partygäster i olika åldrar.
Sommaren 2001 då Pernilla tragiskt blev mördad i Falun, ett stenkast från caféet framkom att hon och systern käkat middag hos oss och känt sig iakttagna av Mördar-Anders. Jag och min kollega som jobbat den aktuella kvällen blev bombarderade med polisförhör och av media. Vår hållning till media var dock - inga kommenterer!
Nu har cafét fått gratisreklam i Aftonbladet igen då det visat sig att galningen Mats Alm suttit och festat vid ett flertal tillfällen trots att han troligen mördat sin blivande fru Linda Chen.

Ett riktigt mördarcafé med andra ord! ;-)

4 kommentarer:

Ida sa...

Ja jag funderade just på vad det är med er däruppe i Falun. Mattias Flink, Anders Eklund och nu Mats Alm??? :-)

Sara sa...

ida, glöm inte tomas qiuck.........han gick i parallellklass med min mamma när dom var små, tog stryptag på henne en gång....knepig familj hade han också...

Sara sa...

ida, glöm inte tomas qiuck.........han gick i parallellklass med min mamma när dom var små, tog stryptag på henne en gång....knepig familj hade han också...

Linköpingsfröken sa...

Karlarna i Dalarna verkar tillhöra den oerhört intelligenta skaran ;-)
kram