söndag 25 juli 2010

Önskningar

Jag fyller år snart och ska ha kalas. Och då hör det till att man ska önska sig saker.......
Här kommer en liten lista:


*Några hundra kvadratmeter rullgräs (Jag VILL ha fin gräsmatta!)

*Upplevelser - roligare än pryls....massage, ansiktsbehandling, naglar, fotvård....båttur.....

*Presentkort på Esprit, trädgårdsgrejs, berlocker till mina Pandoraarmband

*Blandband - med mina bästa låtar från förr! Lovesongs, "boyband", Bryan Adams, Roxette, Pumpbolaget, Dia Psalma....

*Heminredningstidning - det går åt några när man har hus i tankarna.....

*Gamla min häst tidningar!!! Sååå kul!

2 kommentarer:

anna sa...

Haha, du är rolig du! Men jag antecknar det som låter vettigt och garvar åt resten, säger dock inte vilket. ;-)

Fia sa...

hallå...har du bandspelare? Hur ska du annars spela banden?
Båttur och tur i gummiringen efter utlovas om du dyker upp i skärgårn...
annars får vi väl se...