torsdag 4 augusti 2011

Var längesedan jag gjorde en lista i bloggen, hittade denna hos min kära vän Sabine - och jag snor den rakt av...sedan skickar jag den vidare till.....anna J!



Senaste


Låt du hörde: Tänk om jag hade en liten liten apaaaaaaaa!


Film du såg: Karlsson på taket


Mat du åt: Tacos


Tidning du läste: Corren


Känslan: En härlig sensommarkväll när jag satt på altanen med ett glas Ramlösa Mango


Resa: Underbara semesterdagar i Falkenberg


Glädje: Min underbara familj.


Dröm: Om kackerlackor.


Person du träffade: Svåger o svägerskan med barn.


Personen du pratade i telefon med: Bästa vännen Lisas fästman Klas, då Lisa sov trots att vi bokat telefontid, fast jag ringde nog lite efter telefontiden! ;-)


Personen du fick sms av: Svägerskan...vad det stod? "Perfekt!"


Gången du åt 7-eleven korv: Har de korv där? Grymt gott kaffe o bulle har de iaf!


Gången du var utomhus: för 20 min sen, på altanen.


Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nu ikväll, vi äter för det mesta middag tillsammans.


Saken du köpte: Räknas mat? Annars mina fina GeKås-inköp förra veckan!

1 kommentar:

anna sa...

Muchos gracias säger hon som älskar listor. :-D