söndag 14 mars 2010

Lugn helg och skallebank

Efter en ovanligt lugn helg med pensionärsprogram på teve och tidiga kvällar åkte vi idag till Hem&Bo-mässan i grannstaden. Det var väl inte direkt mkt att titta på. Jag hade hoppats på mer design och heminredning. Men jag fyndade i alla fall en hel kasse med inredningsmagasin som jag ska läsa. Observera att jag inte skriver tidningar. Jag tycker att tidningar som kostar mer än 50 kr ska kallas magasiiiiiiiiiiiiiin.............;-) Lekte en lång stund med K i leklandet, hoppborg och en massa annat. Starka ljud och ljus gjorde att jag fick världens migrän på eftermiddagen och fick lägga mig och vila en stund. Har nu skickat sambon till något jourapotek för att inhandla migränmedicin men döm om min förvåning när jourapoteket på sjukhuset stängde kl. 18...................och de ställen som har receptfria grejer har inte migränmedicin.......va fasiken, kanske får börja näthandla;-)

Lite avundsjuk är jag på anna med kompis som fick se mellofinalen direkt på plats..........! Det är allt en bra vana ni har! Ska försöka leta med ljus och lykta efter biljetter till Mia Skäringer eller någon teaterföreställning nu i vår! - måste ha något att se fram emot!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var verkligen skitkul att få komma iväg på något sånt! Hittar du en extrabiljett till Mia hakar jag gärna på!
Kram