tisdag 1 juni 2010

Änglar på förskolan!

Det står nu helt klart att det jobbar änglar på Klaras FÖRSKOLA! Helt fantastiskt fint hade de ordnat idag på sommarfesten! Det var som ett litet mininöjesfält kan man säga, men utan åkattraktioner. Det var bollkastning, lotterier (varenda en verkade vinna något utom jag!) Tipspromenad, försäljning, sånguppvisning, miniteater och mitt uppe i allt så gick en clown omkring och delade ut glass till barnen! Maggan - den finaste ängeln av alla sa så fina ord om och till Klara att jag fick bita mig i läppen för att inte bryta ihop....hon vill verkligen inte att vi ska flytta - det märks.....

Sabines bakverk blev till priser i ett av lotterierna - det uppskattades!
(Andreas vill förresten tillägga att han ger MVG till dumlemuffinsen)

Men nu är jag klippt slut - ett östgötskt uttryck som betyder att man är HELT slut.............blir nog tidig kväll här i kväll........

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att ni hade det så bra på festen. Vår var lite mer, vad ska jag säga, avslappnad. Dvs, inte så uppstyrt. Men jag var väldigt stolt över min lilla tös när barnen stod och sjöng.