söndag 12 juni 2011

Kvällsblommor

Idag shoppade jag lite på den lokala plantmarknaden. (Hihi) Eftersom vi var i Motala hos svärföräldrarna jag och barnen så svängde jag förbi M-blommor. Utan barn fick jag en lite stressig halvtimme i butiken (de skulle strax stänga) Har ni möjlighet och gillar blommor och inredning så gör en utflykt dit!

Klara och jag planterade sedan om dessa nu på kvällen och K arrangerade med lite stenar, pinnar och en kotte! Eftersom luktdatorn inte är uppfunnen (?) så kan jag meddela att lavendeln doftade ljuvligt nu på kvällskvisten! Lite udda krukor och lite olika färger på blommor men jag tror det blir bra när blommorna tar sig. K fick också hjälpa till att göra guldvatten till tomatplantorna vi har fått av Farmor. För er som inte vet vad det är så googla....

1 kommentar:

Linköpingsfröken sa...

Ditt ett Klaras kiss?
;-)