fredag 17 juni 2011

Klipp klipp

Idag sprang jag och Oskar nervöst ner på stan här i Falun.... jag skulle klippa mig hos Martin. Min kompis Helena har en kompis som klipper här i stan och det var nu han som skulle sätta saxen i håret på mig idag!

Till saken hör att ingen annan än min Tessan har satt saxen i håret på mig på typ elva år så jag var hyggligt nervös............. meeeen supernöjd och lite rörd över resultatet klev jag ut därifrån. Fick även prova sk torrshampo, kanske ska köpa sånt om Tessan har det på hennes salong hemma.

Mitt trötta tvåbarns-fejs tillåter dock inga offentliga bilder idag så det blir inget bildbevis. Det regnade dessutom när jag gick hem så det blir mammatofs resten av dagen.

Nu laddar vi för årets stora 30+30 årsgalej hos bästa Lisa i morrn! Puss på er gullrumpor! ;-)

1 kommentar:

Linköpingsfröken sa...

Alltid spännande med ny frissa - kul att du blev nöjd med resultatet.
Jag använder ofta torrschampo - särskilt när vi är på Bultholmen. Det funkar skitbra.
Hoppas ni får kul på festen.
Sprang på A vid resecentrum idag förresten :-).

Kram