söndag 22 juni 2008

Lebenskvalität

Hitler pratade om Lebenrum men efter denna underbart sköna helg skulle jag hellre vilja prata om Lebenskvalität! Fy f*n vilken skön semester vi har haft!

-God mat och dryck i goda släktingars lag.
-Vackert väder
-Bad i iskalla Östersjön (iofs bara till knäna men ändå...)
-Traditionellt midsommarfirande (konservativ som jag är...)
-Moster och jag premiärdansade små grodorna runt majstången med lilla K
-Barnpassning närhelst jag har velat (systrarna har slagits om jobbet som nanny åt lilla K)
-Sovmorgnar så länge att man nästan skämts...
-Blivit bjuden på både bryggsegling och barnfri biokväll på Sex and the city-premiären = UNDERBART

När vi klädde på lilla K flytvästen och satte henne i segelbåten och hon såg så nöjd och glad ut så var jag en glad och rörd mamma.....hon gillade sjölivet och ville inte alls ta av sig flytvästen och ligga i vagnen sedan.

Nu är vi tillbaka i vardagen och jag har precis packat upp mina Me&I-kläder som jag har beställt. Måste säga att jag blev helnöjd med alla "hemliga plagg" utom ett...det är ju bra det. Synd att man inte beställde mer bara, men så är det ju, mycket vill ha mer.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev också nöjd med allt utom ett plagg. Den ligger ute på Tradera och drar in storkovan till mig. Vad var det du inte gillade?

Minna sa...

Hej hej från mig på Minna Illustrationer!