söndag 20 juli 2008

Go west

Nu drar vi till The West Coast, Falkenberg, Skrea strand samt Ullared!!! Tycker det är så himla coolt att de har en köbarometer så man kan se hur lång kö det är eller ringa dom och höra efter!!! Mindre kul är det att stå i den förbannade kön.... men men när man ändå är i närheten kan man ju åka dit och se om man kan göra några fynd!!!

Sååå lite bloggtorka blir det nog framöver men om nån vill ha tag på mig eller om Corren läser det här och behöver nån att citera så kan ni ju alltid slå en pling på min mobil eller besöka annas blogg - för det har ni ju gjort förut (hihihi;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, nu var du allt rolig! men visst, de är välkomna tillbaka till mig. skriver ju så vettiga saker menar jag... ;-)

Frida - Doula i Östergötland sa...

Ullared, va kul! Lite avis!

Jag har också gått och skaffat mig en blogg men det är en sak jag inte förstår mig på: hur länkar man så där som du har gjort med ordet Ullared? Kan du hjälpa mig?

/Frida

Anonym sa...

Aha, tack för hjälpen!!!