fredag 18 juli 2008

UTMANING

Jag har blivit utmanad av anna.

Regler:
-Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare. (skiter i att utmana.....vill du utmana dig själv så sno gärna listan!)
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag:
1. Tvätta
2. Hämta katten i Motala.
3. Pussa på min underbare sambo.
4. Handla
5. Lämna babyvakten som vi fått låna av Therese.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
- Jag var 18 år och sommarjobbade på café Slussvaktar´n i Falun. Party party!
Sommarjobbade även på ridläger på Sveden - underbart!

Ställen du bott på?
Hönsarvet, Borlänge.
City, Borlänge
Hälsingberg, Falun
City, Falun
Ryd, Linköping
och nu i Malmslätt, Linköping

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Starta eget inom nåt bra område
2. Betala av studielånen.
3. Köpa ett hus i Linköping och ett i Dalarna och ett i Stavsnäs!
4. Investera. (i mina hus och i bra hästar!!!)
5. Ge pengar till min familj

Personer du vill veta mer om?
Personer som jobbar för mycket och försummar sin familj - vad tänker dom på????

3 kommentarer:

Sofia Cerne sa...

hus i stavsnäs, får ni ju låna...
hus i dalarna...intressant...kan vi väl diskutera

Sara sa...

ja vi pratade ju om andelshus i fjällen?!?!

Anonym sa...

hej hej! hittade din blogg via fl :-) trevlig helg! / Evelina