söndag 20 juli 2008

Säg den lycka som varar....

Har tidigare i bloggen skrivit om mitt fina namnsmycke som jag vann på Tradera. Jag hade det på mig när vi åkte på husbilssemestern och jag tänkte flera gånger att jag borde ta av mig det för jag kände på mig att jag skulle tappa bort det. Jag är verkligen JÄTTEDÅLIG på att hålla reda på mina smycken och A tjatar på mig var och varannan dag att jag borde skaffa mig ETT ställe och ha mina smycken på eftersom jag lägger dom lite här och var.

I alla fall så finns inte Klarasmycket mer..... Jag måste ha tappat det antingen under bröllopsfesten som vi var på eller på campingen innan....men mest troligt är att lilla K i ett obemärkt ögonblick har ryckt av mig det....Lite sorgligt var det och jag var lite deppig där under festen ett tag, men A lovade mig att jag ska få ett nytt - minst lika fint! Så nu har jag mailat till Sofia som gjorde smycket för att se om hon kan göra ett till....

1 kommentar:

Anonym sa...

nej! fan vad trist!