onsdag 13 augusti 2008

hur lyckas man?

Har lyckats bli lite sjuker... jag som har massor att dona med. Kände mig lite krasslig på stan igår och på kvällen fick jag jättehög feber och världens frossa....Natten var INTE rolig. Dessutom tog värktabletterna slut.... fy fasiken vad jag tyckte synd om mig där under två duntäcken och med raggsockor på mig. Ringde dock till min gulliga svägerska nu på morgonen så hon kom förbi med massa panodil och Ameliatidningar, fasiken jag var nära att börja grina alltså.... Har således druckit vatten, svettats och varit allmänt äcklig idag.... Det roliga är att min kära mamma kommer till Linköping med buss kl. 18.15! Hoppas jag piggnar på mig.

4 kommentarer:

Frida - Doula i Östergötland sa...

Stackare, krya på dig!

Anonym sa...

Så det är du som smittat mig. Då vet jag :-)

Anonym sa...

krya på dig!!

Anonym sa...

Tycker synd!!!!