måndag 18 augusti 2008

Kom inte hit....

Kom inte hit - det luktar skit - det luktar värre än dynamit!

Varför varför varför envisas min bebis med att skita ner sig fullständigt när man precis fått på ny ren blöja, nya kläder och satt sig tillrätta med en go´frukost, mina flingor och fil ter sig inte lika goda längre........

Vi har haft en riktig mysmorgon uppe i sängen lilla K och jag. Vi var faktiskt tvungna att stanna kvar i sängen eftersom målarna huserade utanför vårt sovrumsfönster. Så det var bara att dra täcket över sig och gosa ner sig en stund till. Men eftersom solen lyser utanför så var det inte så jättesvårt att gå upp. Eller vi går ju ner eftersom vi har sovrummet uppe....

Kan avslöja att jag faktiskt tänker äta min frukost i ganska så lugn och ro och ta bajsblöjan sen! Jag vet - jag är hemsk.....

Inga kommentarer: