söndag 31 augusti 2008

Tråkig?

Gud vad ni måste tycka att jag är tråkig som inte har skrivit ett enda blogginlägg på en vecka..... men det har varit lite skönt faktiskt. Har varit ute och sålt en del barnkläder för me&i och haft mycket att stå i rent allmänt. Det har med andra ord gått i ett... Snart är hösten här på riktigt. Jag är ju en sådan person som gillar hösten, nystart, härligt väder, äpplen på träden. Har börjat rida igen - underbart! Sååå skönt med lite träningsvärk igen.

Nu ska jag förbereda lite för morgondagens me&i-träff som är tidigt i morgon förmiddag hos min svägerska här i Malmslätt. Hoppas på glada och köpvilliga kunder!

2 kommentarer:

Frida - Doula i Östergötland sa...

Så kom det äntligen(!), har varit här inne varje dag...

Jag kommer nog inte att vara värdinna för något party, tyvärr, intresset bland mina vänner verkar vara svagt :-(

Har förreseten upptäckt blogportalen.se. Hittade dig där och la dig som en av mina favoriter!

Angelica Johansson sa...

Tack för tipset om vikariebanken, hade du inte nämnt det hade jag missat höstens rekryteringsperiod =) Förut så stod det att perioden skulle vara from. den 1/8 men när jag var inne då så kunde man inte ansöka. Tydligen så var perioden framflyttad så idag har jag iaf skickat iväg en intresseanmälan.