söndag 7 december 2008

jobb jobb jobb

Jobbfunderingar............
jo jag har haft dem ett tag jag också. Har börjat räkna ner dagarna tills det är jobbdags igen. Kan inte förstå att jag har varit hemma ett helt år! Ska träffa min vikarie för tillbaka-lämning i veckan, håll tummarna för att det känns bra. Jag ska verkligen lova mig själv att inte köra på i hundranitti utan att verkligen ta mig tid till att reflektera och tänka över vad jag håller på med egentligen...är det verkligen läreriet jag vill hålla på med? och är det verkligen de här ämnena jag vill undervisa i? Häromveckan ville jag bli polis och veckan innan det ville jag jobba med yngre barn och före det ville jag jobba i kyrkan! Ja ni ser....så går det när man har tid att tänka!!!! Jag älskar verkligen mitt jobb och ungdomarna och det är lite tabu att erkänna att jag faktiskt har längtat tillbaka till skolan!!!!

Annars har helgen rusat förbi......kom ju hem från Dalarna i fredags och i går var det dags för stor julfest med sommarbuffé på Ekoxen! Verkligen skitkul! God mat, massa dans och fest!Tack alla som gjorde kvällen så kul! Var ner en sväng och shoppade några julklappar nu på eftermiddagen. Nu blir det laxgryta som min kompis bjöd på hemma i falun.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tjena, det är verkligen svårt det där med jobbet. O spec att inte köra i hundranittio. Vet i fan hur jag ska lyckas med det!...