söndag 20 december 2009

GOD JUL!

En synnerligen lugn, god och fridfull jul önskar vi er! Kör lugnt på vägarna, ät god mat, njut av ledighet och trevligt sällskap - för det ska vi göra!

Ännu mera skall jag göra under min julledighet:
-Gå på midnattsmässa med minst en av systrarna
-Hälsa på underbara Lisa med familj och kolla in deras nya hus!
-Hälsa på alla kära gamla vänner på Sveden, både fyrbenta och tvåbenta.
-Förhoppningsvis fynda lite på mellandagsrean.
-Läsa bra böcker och tidningar
-Ligga i badet tills jag blir ett russin
-Gå underbara vinterpromenader
-Kanske ta en sväng nerför
-Dricka bubbel
-Planera för ett underbart 2010
....sedan funderar jag på om man ska orka skriva ihop en årskrönika för 2009, ska du göra det på din blogg?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Årskrönika ja - inte så dum idé! Hm... Måste fnula lite på den. Känns jobbigt att komma på saker - vet inte hur bra jag minns det här året... Börjar bli gammal du vet! ;-)
När är ni hemma i stan igen? Vi måste ju ses oxå!

Sara sa...

anna: Jag satt med min kalender och bläddrade tillbaka.....

Sara sa...

anna: men just nu vet jag inte alls var jag har min kalender, tror den ligger på jobbet så det får bli en årskrönika nån annan dag! JA vi måste seees.....vi är nog tillbaka måndagen den 28 kanske? KRAM

Anna-Karin sa...

Tack för idag, det var jättetrevligt! Kram på dig!