söndag 13 december 2009

Julstress förbjuden!

Efter att jag och K lussat för Andreas i morse begav vi oss ner på stan för lite julklappsshopping i lugn och ro. Har nämligen bestämt mig för att jag denna jul ska ladda alla batterier jag har, vila, mysa med min familj och bara vara! Men shoppa bör man - annars dör man! ;-) Eller hur? Får se om vi kanske hinner shoppa oss ett litet hus också innan året är slut. Jag har ju alltid gillat lego och byggsatser..... I alla fall så blev det väldans lugnt på stan då de inte öppnade förrän klockan tolv. Fikade/lunchade på ett mysigt ställe. På ett fikaställe hade man till och med en skylt med "Julstress förbjuden". Det tyckte jag var klockrent! Kanske tom ska sätta upp en sådan skylt här hemma?!

3 kommentarer:

Sabine sa...

Skönt att du verkade slippa surkärringarna på stan. Jag träffade på en sån igår som fräste och då sa jag till henne att hon kunde ju försöka låta lite trevligare.....

Unknown sa...

Sabine: Usch da.............såna borde inte få fira jul...

Unknown sa...

(Sara som skrev, orkade inte logga ut...)