onsdag 7 maj 2008

Listan

OM MIG!
Dig:Namn: Sara Cerne
Smeknamn: Stjärna
Piercingar: Hål i örona
Tatueringar: Nope! Har papper att rita på
Längd: Ca 165.
Skostorlek: 36-37.
Hårfärg: Hazelnut, närå men nån brun nyans typ

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Förhoppningsvis min sambo
Dricker du varje dag: Vatten
Använder du droger: Nej.
Röker du: Nej.
Vilket shampoo använder du: Kerastase, frisörshampoo
Vilken parfym använder du: Oj, har några olika...
Vad är du rädd för: Paddor tydligen
Gillar du att tvätta: ...mig själv under armarna

Din första:Operation: Aldrig opererad.
Första piercingen: Tog hål i öronen när jag var nio år.
Första priset: Skogsmulle-pins för väl genomförd termin, eller baddaren kanske.
Första sporten du började med: Ridning!
Första husdjuret: Kaninen Pricken som vi smugglade från Norge.
Första semestern: Campade/tältade typ när jag var liten.
Första konserten: Måste ha varit Mora Träsk!

Just nu:Äter du: Precis ätit wokade grönsaker o kyckling!
Dricker du: Vatten.
Ska du: Borde sova.
Lyssnar du på: min underbara bebis som sover och snusar bredvid, fast datorns jädra fläkt surrar också...
Väntar du på: Att A ska servera mig lite rabarberpaj
Tittar du på: Datorn.
Har på du på dig: Piratbyxor & nerspytt linne.

Din framtid:Barn: Ett till minst!
Giftemål: Jodå! Nån gång iaf....
Karriär: Speciallärare
Har du någonsin:Kysst en främling: Ja.
Tappat bort glasögon/linser: Ja
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: Ja, gömde mig bakom vår icaaffär en liten stund
Röntgats: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.

Tror du på:Gud: Ja.
Mirakel: Ja.
Aliens: Njae.
Magi: Nej.
Himlen: Ja
Tomten: Nej.
Änglar: Ja typ.

För eller emot:Långdistansförhållanden: Kan nog vara bra emellanåt.
Utnyttja någon: Kan nog vara bra emellanåt.
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot.
Sex före äktenskap: För.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För.
Favorit:Mat: Kött
Låt: Nån smörig ballad
Sak att göra: Umgås...
Dryck: Blåbärssoppa.
Bil: Passat

Har du någonsin:Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Nej.
Antal:Gånger du varit kär: Ett par gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Någon gång kanske....
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning. Troligtvis noll.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ett par stycken.
Ärr du har på kroppen: Några små brännskadeärr och vattkoppsärr
Senaste:Tidning du läste: Vi föräldrar och Corren
Personen du fick mail av: Tradera
Personen du fick brev av: Mamma
Personen du fick sms av: Elin.
Saken du köpte: Tradera - en klänning till lilla K.


Övrigt:Vad har du gjort idag: Umgåtts med Elin och lilla N. Solat, gosat med min underbara dotter!!!
Var det kul: Underbart!
När går du upp: 8-9-tiden
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: SOVA!
Är du seriös: Ja.
Var har du ont: Lite i benet.Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Ja. mot en vägg en kortis

Favorit:Serie: Barnmorskorna, 9A, dokumentärserier typ...
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen!
Salt eller socker: Salt.
Gillar du ketchup: Ja!
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Ja.
Känner du nån som jobbar på sjukhus:
Stockholm är: Stort vackert!
Kan du sjunga: Ja, ganska bra om jag får sjunga upp först!
Mer värt än guld: Min familj!
Spaghetti eller makaroner: Barilla pasta!
Ett land jag helst vill besöka: Italien.
Sparar till: mig själv

Stal denna lista av Chrissan....

Inga kommentarer: