lördag 3 maj 2008

Myshelg

Eftersom sambon skulle vara långledig denna helg så styrde vi kosan upp till mina kära systrar i Stockholms skärgård - Stavsnäs! Firade Valborg med dem. Det var mysigt att bli lite ompysslad och få lite frisk skärgårdsluft! God mat & vin och lite pyssel med Fia & Johans båt hann vi också med. På hemvägen stannade vi till inne i Stockholm, promenerade runt lite på söder. Urmysiga små butiker! Lyckades till slut hitta Matadorkids. Har ju handlat lite på deras webshop. (www.matadorkids.se) Spanade även i några pysselaffärer och en cool affär som hette Yorrik. Hittade även en affär som bara sålde band, alltså tygband...tänkta köpa till dopklänningen men lyckades inte bestämma vilken nyans jag ville ha.

Handlade bara några fina papper eftersom jag är väldans fattig och kommer så att vara denna månad....Fick iaf ut mina pengar från Fk efter att ha utnyttjat mina kontakter lite....

Inga kommentarer: