tisdag 29 april 2008

HATA Försäkringskassan

Tänk om man kunde förvandla ALLA j*vla handläggare på Föräkringskassan till såna här fula paddor!!! Nu har dom gjort fel med min föräldrapenning så jag får inga pengar på ett par dagar.....SKIT OCKSÅ!!!! Anledningen är att jag klickade in att jag skulle gå i tjänst över påsklovet och då TRODDE dom att jag inte skulle ha mera föräldrapenning trots att den gamla begäran låg kvar. ÄRTHJÄRNOR!!! Det krävs nog ingen gymnasiematte för att bli försäkringskassehandläggare!!!

I alla fall, paddan ovan kom på besök i vårt vardagsrum för en liten stund sedan - Big chock!!! Skrämde upp både mig och Klara som NÄSTAN hade somnat.... la en hink över honom och gick ut och hämtade grannen som fick ta honom till skogen- tur man har snälla grannar!!! OBS! Att han var mkt större än vad han ser ut att vara på bilden, det var en PADDA över en decimeter stor, ingen liten fis-groda....

4 kommentarer:

Christine Jansson sa...

Faan vad äcklig padda!

Anonym sa...

Usch! Jag hade hoppat upp i soffan o skrikit som en liten tjej om den hade hoppat in hos mig!

Kunde inte grannen burit ner den till FK istället? ;-) Puckon!!

Sara sa...

Ja visst var den äcklig! Vi är fortfarande i chock här hemma!!!

Anonym sa...

hii sååå söt!!!

dumma fk, trögare personal finns inte, iaf de ja pratat med