måndag 7 april 2008

Första tvätterska

Jag tror aldrig jag har tvättat så här mycket i hela mitt liv. Har nån slags tanke om att det är smartare att tvätta ofta istf att låta tvättbergen växa och växa och växa som de tyvärr har en tendens att göra i vår lilla familj....Men det är klart med bajs-Klara, svett-Sara och innebandy-Andreas så blir det ju en del tvätt. Själv får jag gå i samma kläder tills nån klagar eller det börjar klia på en....nädå så hemskt är det inte. Men det är lite kul när A säger att han kan använda samma innebandy-tröja fastän den kan stå upp av sig själv pga stelnat svett....Man har verkligen höjt sin äckel-nivå sen man fick barn. Ikväll har han spelat två matcher så jag tror jag får stoppa in hela karln i tvättmaskinen när han kommer hem. Bäst jag skyndar mig att tömma den.

Inga kommentarer: