lördag 19 april 2008

Dagens avreagering och motion

Dagens motion blev att fixa och dona i trädgården lite. Fick även avreagera mig på våra fula tallar och skogsväxter som vi har i ena hörnet. Avslutade med att gräva upp lite stora stenbumlingar som A sedan placerade som en fin kant!

Det var det positiva. På minussidan...att jag nästan tryckte i mig en hel påse ostkrokar igår - ostkrokar liksom, när f*n blev jag sugen på såna?! Brukar aldrig äta det annars...Nästan en hel flarra cola light slank ner också så i dag är jag nästan bakis....stackars Anna Skipper om hon sett mig igår;-) Men LHC förlorade ju faktiskt sm-finalen, så man kan ju se det som tröstätande också!

Lilla K har varit med oss ute i trädgården nästan hela dan, har funkat bra faktiskt. Hon sov riktigt länge i vagnen också! Nu ligger hon med Mumin (som mormor råkade säga!) Hon misshandlar muminfigurerna i sitt babygym samtidigt som hon sjunger med till Rix fm (så fick dom lite reklam också!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, sugen på saker du inte brukar bli sugen på?... Inte tänder på gång väl?... ;-)

Sara sa...

Anna; ha ha ha...den var bra!

Anonym sa...

Jag svarar på dina frgåor här. Sidan vi ska köpa ringarna ifrån är: http://www.hellkes.se
Jag trodde ni redan var förlovade, är ni inte det eller är det giftemål på g?

Jag är jättedålig på smink eftersom jag sällan använder det men jag har förr köpt dermalogica på: www.lookfantastic.com och det har funkat jättebra. Sidan är engelsk så det blir ingen tull.