torsdag 3 april 2008

Dagens hjältinna!

Dagens hjältinnan är härmed anna!!!!!!!!!! http://liteta.blogspot.com

....Som på ett litet kick och med noll minuters varsel hjälpte mig att skriva ut dopinbjudningstexten! Jag slängde mig i bilen och brummade ner till stan för att fixa det hela.

Nu kan jag äntligen pyssla färdigt och skicka iväg inbjudningarna. Ska bara ringa prällen i morrn och dubbelkolla datumet och allt. Vaddå kontrollfreak, neeej vaddå jag!?!?!?

Läste btw tidningen rätt noga för en gångs skull idag och skvallertokig som man är så kunde jag inte undgå att läsa både att Mona Seilitz har gått bort och att Magnus Hedman och Magdalena Graaf ska separera igen. Herregyyyyd alltså, har dom inget vettigare att skriva om...undrar vad våra kungligheter pysslar med nuförtiden förresten måste kolla www.royalcourt.se tror jag och uppdatera mig lite...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen oj! Tack o bock! Det var ju så lite så! :-)