torsdag 10 april 2008

Nyttig fikadejt med bullullorna

Vi får nog börja kalla oss nåt annat om vi ska fortsätta i den här takten tror jag. I alla fall så träffades åtta mammor och åtta bebisar hemma hos oss idag för att fika lite nyttigt. Det bjöds på mumsig kladdkaka med lime (obs! nyttig variant) hemgjord glass (obs! nyttig variant) och fruktsallad! Så nu är jag alldeles hög på alla vitaminer jag har fått i mig. Det var så gulligt när det bara var Maja och Klara kvar på stora rosa filten så tog Klara tag i Majas jacka precis som om hon ville säga:
- Nej gå inte jag vill ju leka mer ju!!!

Klara slocknade sedan i vagnen efter alla bebisar och intryck. Hon var bara tvungen att ha lite skriktimme först - i typ femton minuter. Snart kommer A hem, och då ska jag försöka ta mig till simhallen för lite egotid!!! Underbart!!!

1 kommentar:

Majas mamma sa...

jaa dom va sååå söta!! =)