söndag 16 november 2008

1. Jag har insett att min senaste kyss var alldeles alldeles underbar!
2. Jag lyssnar på lilla K:s gnäll
3. Jag pratar mycket och ofta
4. Jag tycker om att sova
5. Igår var jag i Motala
6. Min första riktiga kyss var häftig!
7. Jag avskyr när folk är oärliga
8. Kärleken är stor
9. Jag gillar att sova
10. Jag kommer alltid att älska min dotter
11. Jag är hemligt förälskad i -choklad!
12. Sist jag grät var i går
13. När jag är glad är jag en härlig människa att umgås med!
14. När jag vaknar på morgonen hoppas jag att lilla K ska vakna och vara glad
15. Innan jag går och lägger mig släcker jag lampan
16. Just nu tänker jag på att jag borde sova lite
18. Idag har jag sålt me&i i Sjögestad!
19. I natt kommer jag drömma söta drömmar
20. I morgon fyller Klaras kompis 1 år!
21. Jag vill vara frisk

Snodde denna lista från Fridaochpricken. Sno den du med vettja!

Inga kommentarer: