onsdag 12 november 2008

Åh va bra att jag kunde sno den här listan från Ida
tack tack!

DIN/DITT FÖRSTA:

operation: Har ej opererats.
piercing: hål i öronen.
sport: Gymnastik.
husdjur: Min kanin Pricken som vi smugglade från Norge.
konsert: Måste ha varit någon med Unga Örnar-kören.
kärlek: Martin på lekis.

JUST NU:
äter du: korv stroganoff och ris
dricker du: fun light appear
lyssnar du på: datorns brus och mina tankar
väntar du på: Tomten
har på du på dig: jeans och tröja

DIN FRAMTID:
barn: inom fyra fem år typ
giftermål: samma som ovan....
karriär: På G *haha*

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: kyss
kortare eller längre: jag är ganska nöjd som det är.
snygg mage eller snygga armar: snygg mage, som A har!!!
busig eller lydig: busig

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: ja.
tappat bort glasögon/linser: ja
brutit ett ben: nån tå tror jag!
rymt hemifrån: en kortis bara
röntgats: ja när jag vred om knäet.
krossat någons hjärta: vet ej, kanske....
nobbat någon (som haft känslor för dig): ja.
gråtit när någon dött: ja

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: JA!
gud: ja
mirakel: ja
aliens: nej.
magi: nja
ett himmelrike: ja
tomten: haha självklart.
änglar: nja
transformers:vet ej vad det är

BLANDAT:
är du kär i någon? JA! I A såklart,
önskar du att du bodde någon annanstans? Stort hus vore inte helt fel!
tycker andra att du är attraktiv? Ibland så
dricker du? Ja.
använder du droger? kaffe.
vilket schampo använder du? olika.
vilken parfym använder du? oj, har flera olika just nu Issey Miyake
vad är du rädd för? oärlighet
gillar du att tvätta? att tvätta är ok, det är mycket värre att vika tvätten efteråt!!!!

Inga kommentarer: