fredag 28 november 2008

Utmaning!!!!!!!!!!!!

Äntligen en utmaning, jag är utmanad av Ida
Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
1. Rederiet
2. Anna Pihl
3. Sjukhuset
4. På spåret
5. Björnes magasin
6. Tre kronor
7. Skilda världar
8. Bevvan

8 saker jag gjorde igår:
1. Var på babysång på kyrkan
2. Bloggade
3. Sålde me&i-kläder jä*ligt bra!
4. Bytte blöjor
5. Stressade lite för mkt
6. Drack saft med Elin
7. Gosade med man och barn
8. Kollade på tv

8 saker jag ser fram emot:
1. Att få träffa släkt och vänner
2. Julen
3. Att åka till Stockholm
4. Åka till värmen
5. Att börja jobba
6. Att gifta mig någon gång...
7. Sommaren
8. Att få mer pengar i plånboken

8 favoritrestauranger:
1. Kniv och gaffel
2. Restaurang Sangria
3. Riva
4. Julies i Ryd
5. Yogi
6. Salladsbaren
7. Restaurang Afrodite
8. Restaurang China

8 saker på min önskelista:
1-5. Att familj och vänner få vara friska, glada och ha hälsan!
6. Att mina gravidkilon ska försvinna
7. En vit jul
8. En pulka till Klara!

Inga kommentarer: