söndag 12 oktober 2008

Presenter

En lååång helg är snart till ända. Känns som att helgen började i fredags morse för min del då jag vinkade av min älskling som skulle åka på jobb-kryssning efter jobbet. Således skulle jag få många timmar av tjejmys med min lilla Klara. Vi började med att cykla ner till öppna förskolan. På kvällen kom Evelyn på besök och vi pladdrade flera timmar. Tack för sällskapet! Var lite kusligt att vara ensam hemma, fast helt ensam var jag ju inte........
På lördagen var vi ju på me&i-möte hela dagen (=trött=) så kvällen spenderades i tevesoffan. Sent sent på lördagkvällen kom A hem, myyys!!!!!!!!! Han hade med sig lite små godsaker såsom mörk choklad, rödvin och bäst av allt - Biotherm super duper hokus pokus miracel fuktkräm till sin torris till sambo!!!!!!!!!! Underbart!

Har funderat på varför jag har så få bilder här i bloggen och det är helt enkelt för att det är så bökigt att få in dom i inläggen, kanske nån kan nån genväg eller nåt tips???

Nu laddar vi för ännu en fullspäckad vecka!

4 kommentarer:

Sofia Cerne sa...

Biotherm måste vara genetiskt...
älskar fuktkrämen...

Anonym sa...

Jag har ju lärt mig av storasyster ju!

Sofia Cerne sa...

sämre saker finns ju att lära sina systrar...

Anonym sa...

tips för enklare bildbloggning! köp ett bluetoothUsb och sätt i datorn. Fota med mobilen och släng över korten via bluetooth! Smidigt o enkelt! Inga sladdar! ;-)