fredag 31 oktober 2008

Bus eller godis?

Klockan är inte ens sju och redan har fem spöken varit förbi! Hade ju missat detta med godis så jag mutar spökena med pepparkakor så att dom ska bli snälla!

Jädrans vad rädd jag blev när de första ringde på.............alldeles svarta var dom och en hade en mask! Jag hoppade högt!

De andra två var mer söta är skrämmande, en var en häxa och den andra var häxans katt! gulligt tycker jag! Häxans katt frös så om händerna av att hålla i kvasten att jag erbjöd att låna vantar, men katten ville inte ha. Har iaf tänt lite lyktor ute och gjort lite fint för spökena så att de hittar rätt. Undrar vad de hittar på för bus när pepparkakorna är slut...hmmmm....

Får nog sätta upp en lapp på dörren, inga spöken efter 20.00 tack - Klara sover! *hihi*
(eller rättare sagt - föräldrarna i huset äter pepparkakor och har myskväll!)

Inga kommentarer: