torsdag 19 februari 2009

4-årskalas!

Idag har vi haft fyraårskalas! Eller rättare sagt 4 vilda ettåringar har haft gemensamt ettårskalas på landet. Det var riktigt trevligt men oj så det såg ut när vi for. Pappa Dee får nog fullt upp att röja i morgon. Tack alla familjer för genomtänkta presenter!

På kvällen åkte pappa A till stan för att köpa ett begagnat badkar som jag hittat på Blocket. Så just nu står det ett superfint badkar på fötter i vårt vardagsrum! Det gamla sunkiga från åttiotalet står ute i trädgården. Någon som behöver till hästhagen? Välkommen hit! Undrar vad lilla K säger i morgon bitti-hon som älskar att bada. Nu kan hon ju få göra det framför teven! ;-) Pappa A är så nöjd över sitt kap (endast 300 kr för ett nästan nytt badkar!) att han nästan vill sova i det i natt! (Tilläggas skall att det var JAG som såg annonsen - och jag har redan paxat premiärdoppet!)

Ögonen går i kors efter en hektisk dag fyra babblande ettåringar är fler än fyra babblande mammor! (haha!) Jag är imponerad över alla förskollärare som pallar tolv ettåringar i samma förskolegrupp! Jag ber till alla gudar i världen att lilla K kommer på en lugn avdelning med blandade åldrar! Tur att det är ett tag tills hon ska börja............

1 kommentar:

Anonym sa...

Snacka om att vara slut i huvudet efter kalaset under hemresan! Ella somnade direkt så det tog nog på henne oxå. Tack för fina presenter!! :-)