tisdag 24 februari 2009

Äntligen bröllop!

ÄNTLIGEN! Så får då vår kronprinsessa sin man av folket! Härligt! Dagen har inte bara präglats av solsken utan även av nyheten från hovet att Victoria äntligen får sin Daniel. Jag och Sabine har som sanna rojalister redan bokat resan till Stockholm! *haha*

Fullspäckad dag i övrigt med massa jobb och föräldramöte. Hann dock med en promenad på förmiddagen - skönt!

När jag kom hem fick jag höra att Klara haft en härlig dag i simhallen med sina kompisar och deras pappor! Härligt!

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Tänk att jag missade nyheten ända tills nu på kvällen. Man är verkligen isolerad när man bara går hemma...

Hoppas ni mår bra annars och att det inte är för stressigt på jobbet.
Kram/Veronica

Anna-Karin sa...

Det trodde jag inte om er... Helst skulle jag se att man avskaffade skiten, men det skulle säkert kosta mer än det smakade, tyvärr...