torsdag 19 februari 2009

neråt!

Nu är vi hemkomna från sportlovsfirandet i Dalarna. Hann även med att träffa lite vänner och min gamla farmor. Riktigt kul! Extra kul att få bevisat (än en gång) att jag faktiskt har rättså bra intution (vette fan hur det stavas men kul är det!) och att min känsla faktiskt var rätt! Man SKA lyssna på sitt inre i alla lägen!

Enligt annas våg så pekar vikten stadigt neråt och jag har gått ner ungefär åtta kilo, men det är ju itrim-vågen som räknas och jag hoppas att det är vägning där på onsdag då vi har gruppträff. Jag ligger lite efter med mina promenader men hur jäkla kul är det att halka omkring som Bambi på hal is liksom! Ska försöka med lite lunchpromenader på jobbet nästa vecka i alla fall! Snälla håll tummarna för mig!!!

Dagens konstiga handlar om alla dessa viktminskningsprodukter som finns.... har testat några sk mealbars och de flesta smakar ju som godis! Typ som Snickers och Twix (eller Raider som de hette på min tid!) Är inte detta konstigt? Mina soppor som jag kör är ju faktiskt rättså goda även om jag ska testa nån thaisoppa som jag fick tips om. Återkommer med smakresultatet!

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Ska peppa dig, lovar! Sabine och jag har varit och tränat nu. Vi har faktiskt tränat riktigt mycket denna lediga vecka, som tyvärr snart är slut:(
Raider, ja... Det var tider det. Kram kram

Anonym sa...

Tjohoo! Grattis grattis
:-)