onsdag 4 februari 2009

Räkna neråt.............

Vägning på Itrim idag: Ytterligare 2,2 kg som läggs till handlingarna!!! Känns riktigt riktigt bra!

Dagens roliga hände precis nyss. Hemkommen efter träning och kurs slänger jag mig vrålhungrig i soffan med en tallrik soppa, kryddad med några gröna bönor dagen till ära. Ska precis börja äta, tar skeden som visar sig vara en gaffel!! *moahahaha* Måste vara ödets ironi. Ska man köra diet så kan man ju f*n göra det ordentligt! ;-) DET är humor det....

Totalt alltså 6,4 kg av mig som är borta!!!!!!!!!!!!! *trallalalala*

5 kommentarer:

Frida - Doula i Östergötland sa...

Det går verkligen i rasande fart för dig! Bra kämpat!

Sara sa...

Frida:
Tack! Kör man hårt så går det. Och det var ju en kickstart jag ville ha när jag valde att ENBART köra med soppor!!!

Veronica Tingvall sa...

Grattis, bra kämpat det är ju strålande bra. Jag blir så inspirerad av dig:-)

En annan variant än gaffel är ju annars såna där "fattigmansskedar", skedar med hål i (som man egentligen har till ättiksgurka och sånt). Det kanske är värt att prova :-)

Kram, kram/Veronica

Anna-Karin sa...

Bra gjort bruden! Morgondagens träning lär även göra nytta för våra kroppar. Kram kram!

Anonym sa...

Heja dig vad du är bra!!! :-D
Men en sked till soppan kan du nog unna dig ändå! ;-)