måndag 9 februari 2009

Nya träningsmodet?

Hmm............jag tror jag har missat något. Nya träningsmodet verkar vara basketdojor. Två "damer" (vi kan kalla dem det så är vi snälla....) kom till träningen iklädda snygga basketdojor idag, den ena hade röda och den andra svartmönstrade! Läckert men kanske inte så träningsvänligt.....

Såå jäkla skönt att få släppa alla tankar och svettas lite idag, har många jobbtankar i huvudet men så brukar det ju vara strax innan lov!!! Tre och en halv jobbdagar kvar tills LOV!!! Underbart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

basket dojor.. menar du sånna med högt skaft?
Varför skulle de inte vara träningsvänligt? iofs ror de ju på vad man tränar.. yoga o basketskor kanske inte är så bra, men annars så ger dem ju lite extra stöd runt fotlederna =)

Sara sa...

Linda: Jag vill minnas att såna skor är ganska så sladdriga och inte mkt till stöd för fötterna.... men men smaken är som baken tydligen även när det gäller träningsskor;-)

Anonym sa...

ah hm.. de ror kanske på hur man knyter dem.. va länge sen ja hade sånna på mig =) hehe.
men de brukar ju vara rätt så klumpiga o varma

Sara sa...

Linda:
Ja eller hur, det var ett tag sedan man hade såna....fast det kanske är inne igen vad vet jag?