söndag 7 september 2008

Kreativa söndagen

Är precis hemkommen från pysseldag med Bullullorna! Alltid lika trevligt att träffas. Vi var några tappra som körde på hela dagen och som faktiskt fick massa kul gjort! Själv gjorde jag en Katvigdyna till vagnen, en haklapp och ett grattiskort! Mycket skratt och skitprat, mat och kaffe blev det också!

Tack tjejer - alltid lika kul att ses!

Annars så har jag gått och köpt en cykel - En Skeppshult, skiiitsnygg, men dyr.....Ska betala och hämta den i morgon, samtidigt som jag ska till tandläkarn, måste planera för att få dagen att gå ihop tror jag.....

2 kommentarer:

Frida - Doula i Östergötland sa...

Vad kul det låter med en pysseldag, jag älskar pyssel! Själv har jag börjat sy på en väska som jag hoppas bli klar med innan året är slut, puh, det var inte så lätt som det verkade innan!

Frida - Doula i Östergötland sa...

När vi ändå pratar pyssel: vad vill du ha för Mairo-biten?