måndag 22 september 2008

Smutskastning i bloggar....

Det här med bloggar som vapen och bloggar som maktmedel har jag funderat mycket på senaste tiden. Blondinbella var ju med i Extra Extra häromdagen, suck, stackar lilla rika flicka säger jag. Ful som stryk och bara sjutton år, men jädrans vilken entreprenör hon verkar vara. Dock tycker jag att hon borde njuta av skolan och ungdomen och studier och lugna sig lite med kändisskapet, liiite väl medikåt är hon lilla bruden - men som sagt ack så smart!

Har även sett smutskastning och taskigheter i lokala bloggar och jag har bara en sak att säga - väx upp gott folk!!! Har man något att säga till nån så lyft luren och ring......tänk så gammalmodig är jag.......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är verkligen barnsligt att hålla på och skriva ner varandra i bloggarna. O så sitter de o läser varandras o blir förbannade o måste skriva ett hämdinlägg... Suck, vem orkar liksom.

Anonym sa...

fast nu var du ju elak mot lilla blondinbella ;-)

Sara sa...

anonym:ironin kanske inte framgick....

Fanny sa...

jag känner mig lite träffad!! brukar snegla in hit då och då, hittar hit från Karros blogg... jag skriver iofs inte om andra i min blogg, men andra skriver gärna om mig.. ;) Men ja, människor ser det dem vill se... förhoppningsvis sanningen med det!!

Anonym sa...

Fanny - Utan att gräva djupare i er konflikt och eg veta vem man ska tro på, eftersom jag inte känner er mer än till det som står i bloggarna, så känner iaf jag att det hela gått för långt i detta fall och jag hoppas du får vara ifred snart!