söndag 15 mars 2009

Fasiken vad sångsugen jag blir när jag går runt och nynnar på Malena Ernmans coola låt La Voix. Måste ta mig tid att ta sånglektioner nån gång när jag blir stor och får tid. Blev faktiskt glatt överraskad när jag snabbspolade mig igenom schlagerfinalen i förmiddags. Glad över att en riktig människa fick vinna och ingen idol-schlager-produkt-a-la-Bert-eller-skivbolag, ja ni fattar!

Gårdagkvällen bjöd på date med A. Skönt att dra ner på stan en sväng. Det blev fördrink och sedan "Män som hatar kvinnor" på bio. En RIKTIGT ruskigt bra film! Dock tycker jag att det kändes att manuset bygger på en bok. Man vill veta mer... men det är väl meningen. Så jag ska traska upp till sängen och mitt sängbord där boken har legat ett par månader....måste kanske damma av den lite bara.

Inga kommentarer: