tisdag 10 mars 2009

Har stulit denna lista från min underbara kollega Sabine.
Kolla gärna in hennes blogg

DAGENS.......

* Låt
: Jag och låtnamn alltså.... men säkert nån schlager....

* Middag: En måltidsbar i bilen på väg ut på landet för att sälja me&i.

* Roligaste: Underbara Klara som välkomnade mig hem med en blöt puss!

* Irritationsmoment: SNÖN!

* Minst ambitiösa: Har nog varit ambitiös hela jädra dan tror jag....

* Bästa kommentar: "Tack snälla du för att du gav oss läxa idag igen" (En elev som försökte vara ironisk....)

* Tråkigaste: att jag är halvförkyld och tung i huvudet

* Tv-program: Oj har inte kommit till tevesoffan ännu - ska nog joina mannen en stund innan sovdags.

* Pucko: ska-bara-dra-den-här-korta-frågan-det-går-jättefort

* Suck: att man har mkt att göra....

* Härligaste: att det är skön stämning på jobbet!

Skickar listan vidare till Frida, anna och annakarin!

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Hahaha! Jag såg hur du kokade... Kram!

Linköpingsfröken sa...

hahaha - helskön kommentar om "bara i 10 sekunder".

Well, I´m off to London!
Syns på måndag!

Tack för att du ringde och önskade mig trevlig resa!

Kram