torsdag 5 mars 2009

Karriärkvinnan sträcker på sig!

Bakom varje framgångsrik kvinna står en duktig hemmaman! Så det så!

Det är ingen lätt match att slängas in i skolvärlden igen efter att ha varit föräldraledig ett helt år. Men tack vare att A är hemma med lilla K och tar den mesta markservicen så kan jag fokusera till 100% på båda mina jobb och mina extra åtaganden. Kanske att man får prioritera om lite när det är dags för förskola och så men just nu är det full fart framåt! Tänker man bara positivt, planerar lite och kommunicerar med varandra så borde man få flow i tillvaron............

Klara är nattad - nu börjar vuxenkvällen - jag ska rätta fysikprov! tjohoooo liksom! Men det är sånt som måste göras - då kommer jag att kunna ta helg i morgon vid lunch. Har ju bara två lektioner på fredagar vilket är underbart! Ev. följer Klara med till jobbet i morgon för att hälsa på lite på fredagsfikat. Sedan blir det mer fredagsfika med mina underbara vänner. Hoppas ni har laddat med ämnen för tjejsnacket flickor!;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid redo! ;-)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.