torsdag 13 mars 2008

E som i Egokväll!

När sambon kom hem och tuttarna var ut-pumpade satte jag mig i bilen och drog till simhallen! Med ett stooort badlakan och tuttarna inklämda i baddräkten äntrade jag så badhusgolvet för att för första gången på ett par månader kliva ner i bassängen. Gud så underbart att släppa alla tankar för ett tag och simma lite! Avslutade i bubbelpoolen men fick sällskap av några håriga karlar så jag gick och duschade istället! Härligt med lite egentid! Åkte sen och storhandlade till sambons födelsedagsfest i helgen. Vi får dock se hur det blir med den, eftersom hans mormor är sjuk igen....När jag kom hem möttes jag av en övertrött Klara, dock inte så hungrig, hade inte tagit flaskan när A erbjudit henne....får se hur det blir med sovandet inatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyx!! Själv ska jag till friskis ikväll. Känns iofs oxå som lyx! Även att bada bubbelpool låter lite mer elegant än att svettas med en massa medelålders... (rygg-pass) =)

Sara sa...

åh va kul med friskis anna! kanske kan hänga på nån gång?