lördag 29 mars 2008

pyssel å tråk

Igår kväll fick jag en hel del gjort på dopkorten. Jag sket i allt vad teve hette, sambon ville ju kolla hockeyn så jag satt flera timmar och pysslade och donade! Tänk om man hade en skrivare hemma bara...idag ska jag ner på stan för att klippa mig och A är på innebandyträning (ovanligt... morr, jag tycker helgdagarna är heliga egentligen...) Ikväll är vi bjudna till hans bror med sambo och kusin Kalle, men just nu är jag verkligen inget sugen...har inget att ta på mig, vill gosa i soffan....får se hur det känns senare. Klara har sovit som en prinsessa hela natten IGEN!!! Duktig tjeja! Efter matande lek och sjung så sover hon förmiddagsvila i vagnen. Bäst att sätta lite fart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser fram mot klara i hockeytröja, nu när leksand är på väg upp...

Sara sa...

lugn ba lugn det kommer!