lördag 22 mars 2008

Rapport från fjällvärlden del 2

...jo förresten i går var vi alla på världens största afterski, med Lasse Kronér och Linda Bengtzing....Hur lågt kan man sjunka liksom!!! Allsköns alkoholföretag hade tält och försäljning. Började rundan med att tigga åt mig en påse Norrlands Guld-chips. "Det är till barnen" (hahaha) Sedan vidare till nåt ölmärke som A ville ha. Där sålde dom även varm choklad med Minttu...var bara tvungen att köpa, för att kunna ringa min kompis Soffe som är från Åland och brukar dricka Minttu! Afterski-barrundan avslutades med att jag insåg att jag fått barnbidrag och gick för att köpa ett glas champagne (ratade ostronen) Där fick jag äran att sabrera en flaska!!!! Så jäkla häftigt! (Bildbevis kommer!!!) Lyckades på första försöket. I min iver höll jag dessutom på att hugga handen av han som hjälpte mig, ha ha! Han fick ducka lite.... Champagnen var torr, god, men dessvärre inte gratis....

Inga kommentarer: