måndag 10 mars 2008

Min lilla pysselhörna!

Jag nämnde för sambon för någon vecka sedan att jag gärna ville ha en pysselhörna uppe på hallen... Han nappade på idén och det bar av till diverse möbelföretag. Vi valde ett lite mindre skrivbord i massiv ek, (från Jysk) eftersom bokhyllorna som står vid den högra väggen är i ekfärg. (Billy från IKEA) Vi ställde dit vår gamla kontorsstol, (Stefano från IKEA) som inte alls är nåt skön, men får jag råd så köper jag mig en riktig. Hurtsen till höger om skrivbordet har tre lådor och sväljer mycket.(Jysk) Det är även tre små lådor i skrivbordet! A suckade högt när jag ville köpa tre rosa ljushållare. (Jysk) Men när det var dags att placera dem så visste han precis var jag ville ha dem! Tankeläsning eller vad?! Esteten i mig har vaknat! Eller jag lär mig av min sambo, han är riktigt bra på att föreställa sig hur tex inredning kan komma att bli, jag måste se och känna i verkligheten! *haha* Har iaf börjat lite smått med kort-makandet, så nu är jag på G!
Sambon kom upp med en kopp té till mig och jag tände lite doftljus från partylite (måste ha ljusparty snart...) Älskade dottern snusade och sov....Heeelt underbart!!! Det är dom stunderna man får tänka tillbaka på, när dottern skriker, håret är fett och otvättat, allt går skit osv osv....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra med en pysselhörna, där kommer det scrapas en del kan jag tänka mig! Vilken otroligt fin tapet!

Anonym sa...

Åh vad fint. Den hörnan måste du vara nöjd med.

Christine Jansson sa...

Vad fint det blev!