lördag 8 mars 2008

Äntligen!

Äntligen har jag också skapat mig en blogg!
Första inlägget kommer inte helt osökt att handla om melodifestivalens andra chans, som ju gick av stapeln nyss uppe i Kiruna. Helt otroligt bra att Carola blev utslagen av mina barndomsfavvisar Nordman!;-) Sambon hade lagat middag till mig, det är ju internationella kvinnodagen! (Eller för att jag helt enkelt sa att jag inte orkade) Jag försökte lägga mig i matlagningen men blev förvisad från köket. Btw så blev maten jättegod och andra chansen blev spännande! Tänk att hela Sverige stannar (typ iaf) när det är melodifestival.....

Lillstrumpan vaknade till mellan röstningarna och ville ha lite sen middag hon också, men nu sover hon sött som den sötaste lilla ängel i vagnen. Jag är ganska så trött så det blir tidig kväll för mig också.

Som ni förstår så kommer bloggen handla mycket om det vackraste som finns i mitt liv just nu - nämligen vår dotter KLARA!!!! *LOVE*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul att du med starta en blogg. Här kommer jag ditta in minst en gång varje dag.

Anonym sa...

Stava kan jag tydligen inte. Titta inte ditta skulle det stå:)

Sara sa...

fröken ida: Du får ditta hur mkt du vill! Bara roligt! Blir så inspirerad av din blogg....nu ska jag bara få den fin också!

Anonym sa...

Å vad roligt! Välkommen till blogglivet! :-) Kommer följa bloggen slaviskt!
Kram o lycka till önskar jag o Ella!